I hate the pain

Precis duschat och nu blir det ett sex and the city avsnitt innan sov dax, börjar kvart över 10 imorgon och slutar 20 i 2 så det blir en najsig dag imorgon + att det är fredag :D
Träningeen i kämpinge gick inte bra för mig, kunde inte köra tumbling eller trampett på grund av min förbaskade rump/höft som jag har problem med, men ska kolla den nästa vecka så jag får se vad min sjukgymnast säger då.
Det värsta är när man verkligen har så ont att man inte kan köra, ibland kanske man kan ha lite ont överallt men då kan man ändå köra men nu kan jag inte ens springa för då bara ramlar jag bara ihop så ont det gör och jag HATAR DET!
Men nej nu ska jag stänga datorn och kolla sex and the city!
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du oxå ont i höfterna?! jag spelar fotboll och har ont nästan hela tiden :( Vad gör du för att "få bort det" ? ;)

2010-08-28 @ 23:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0