lovelovelove

12 kom Anna och familjen och hämtade mig och då körde vi till busfabriken och va där och lekte i tre timmar, mycket springande och lekande med barnen och jag hade hur roligt som helst. Det var många som trodde att jag och Alfons och Viola var syskon, bara för att dom tyckte att vi var så lika ;) ja vi är ju släkt :) Sen körde vi ner till norrahamnen och åt glass och lekte på lekplatsen. Tack för en super dag!
När jag kom hem låg min macbook på skrivbordet, åh vad jag har längtat !
Denna dagen har ju bara varit hur bra som helst, träffat mina älskade kusiner och äntligen fått min Mac :)
Nu ska jag gå och duscha och fixa mig lite för snart får vi gäster !

Kommentarer
Postat av: Jennifer - fiiniisjennifer.blogg.se

Var gärna med i veckans blogg!

Tipsa gärna de andra :)

// fiiniisjennifer.blogg.se

2010-08-13 @ 18:30:29
URL: http://fiiniisjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0