my nightmare has come

förlåt för usel uppdatering!
Nu har precis eve gått och jag gör inget alls.
Igår efter träningen följde Eve och Fay med mig hem och då cyklade vi och handlade godis och sen kollade vi på film och bara hade det mysigt !
Idag vaknade vi vid halv 12, efter frullen gick vi till parken och gjorde "pengbuset" det är när man tejpar fast en sedel i en fiskelina och sen gömmer mig sig i en buske och sen när någon försöker ta sedlen rycker man i snöret så dom inte kan ta den. HAHHA det var väldigt kul, och sen band vi fast snöret i ett träd istället så att dom inte skulle se oss och då kom det en tant och tog av tejpbiten och tog 20 lappen och gick, hahahah!
Där blev jag en 20 lapp fattigare, men roligt va det!
Sen gick vi och badade och sen efter det åkte fay hem och då gick jag och eve hem till mig och bakade kärleksmums, dom blev helt perfekta :)
Tack för igår och idag tjejer !
ÄLSKAAAAR ER SÖÖTIISAR! <3<3

Kommentarer
Postat av: eve

tack själv sötisar!:D

haha ja pengabuset var ju lätt bäst!

älskar er!!<3<3

2010-08-19 @ 21:10:27
Postat av: fay

höhöh tack själv :D

2010-08-19 @ 21:37:53
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0