16:40

förlåt för usel uppdatering men har haft så sjukt mycket att göra.
Idag hade vi vårt första nationella prov och det var svenska (läsförståelse) som fick inviga det. Eller jag har haft i svenska muntligt också men det räknas inte för det gör inte alla nior samtidigt (a) Men ja nu är 2 av 15 NP test klara.
Jag svarade på alla frågor men jag blev sjukt stressad i slutet menmen vi får väll se hur det går.
I skolan hände det inget annat speciellt förutom att jag och joejoe hade sjukt roigt men köttbullen ;)
Efter skolan blev det spanska coach inför NP och det gick faktist rätt bra, jag kan faktist mer än vad jag tror :) wiihoo !
Sen gick jag hem och mina händer höll på att frysa ihjäl på vägen hem, när jag kom hem kunde jag inte ta i något så frusna de var :O
men nu ska jag plugga bild :( tråkigt !!

här får ni se en underbart vacker bild på mina bästaste sötaste modell ! :D <3


ciiaaao !
filippa

Kommentarer
Postat av: Anonym

men öö vilken bild!

det är du som är modell!!<3<3

2010-02-09 @ 16:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0