21:11

Prao idag med, idag var det inte lika tråkigt kom dit vid 10, och halv 11 fick jag ansiktsbehandling, fy va skönt det vaa!! Hon sa att jag hade mjuk men känslig hud. Jag fick ansiktsbehandling till kl.12 och sen åt jag lunch med sanni igen :)
När jag kom tillbaka dammade jag lite sen fick jag vara med när en tjej gjorde behandling på en kund, faktist kul att se.
Fick slutade 45 minuter tidigare idag, wiihoo ! , gick i alla fall och köpte present till elli för hon fyller ju år imorgon :)

Imorgon får inte jag träffa min bästaste evelina :( för jag ska inte jag träna för jag ska hem till elli <3

Men nu ska jag kolla tv, det blir ett inlägg till innan ja ska hoppa i säng.


puss&kram
filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0