det blir bara bättre och bättre, och jag blir gladare och gladare

förlåt för dålig uppdatering !
tränat nu på kvällen och det gick faktist bra :) , strömmade igenom alla varv på semi hårt, känns faktist bra även om min dubbelskruv bakåt inte alltid blir som jag vill ställer jag ändå ner den och kämpar ! :) 
vi fixar detta tjejer :D
den 14 mars ska vi tävla i åstorp tror ja :P hehe !
men sen har jag kollat påå os och sverige tog guld i längdåkning i stafett , yey ! grattis!

just det, imorgon ska vi i gympalaget ha sån "os tävling" hahah asså det är en av thors knasiga ideer !
ja detta är mailet från honom !

Guten Heute Alle Leute!

Hoppas att ni har det trevligt under ert sportlov.

Med kort varsel tänkte jag att vi skulle ha en liten trevlig stund tillsammans i Helsingborg i morgon. Det är så här att just du (om du är eller har varit gymnast) har haft turen att få en personlig inbjuden till The Winter Games in Helsingborg. Denna tävling har lyckats förbli hemlighållen ifrån medierna ända fram tills imorgon, då kommer det att vara full tvbevakning och direktsändning från bland annat EuroSport men också från mindre kanaler som SVT.

Du skall inte tro att vem som helst kan ställa upp och klara sig helskinnan genom tävlingen. Det krävs mycket mod, så pass mycket att inte ens den modigaste Avataren skulle våga att ge sig på detta..........................att fånga en Toruk Machto är inget i jämförelse med vad som väntar dig imorgon. Detta är en tävling på bloodigaste allvar, du kan slå dig sönder och samman, ja rent av missta livet om du inte dyker upp nykter och utan påverkan från andra preparat. Dopingkontroller kommer att utföras regelbundet, så ingen kommer att slinka igenom de benhårda testerna...............................med andra ord du kan inte fuska. Det enda sättet som eventuell skulle kunna påverka ditt resultat är hur pass bra ni har lyckats med vallningen av er sopsäck och pulka. Förutom detta är det helt enkelt den bästa som vinner.

När tävlingen är över kommer det givetvis att delas ut fina priser till vinnarna.......................ja dvs. om det finns någon kvar i livet för att ta emot dessa. Skulle det inte finnas några överlevande kvar så tillfaller givetvis priserna och alla sposorpengar arrangörerna. Om det mod förmodan skulle finnas någon kvar så kan det hända att endas en får alla priserna beroende på hur många som kan stå på benen själva. Det enda bevis som kommer att finnas på att just du har varit med och deltagit i denna tävling, ja då förutom filmbeviset som kommer att sändas i morgon kväll, är helt enkelt att det kommer kännas som om du vandrar i en dimma dagen efter, har en väldigt öm röv och fullt med blåmärken.

Tävlingen kommer att bestå av 7 grenar dvs. störtlopp, backhoppning, sopsäcksrace, slalom, längdåkning och sist men inte minst masstarten i 2 olika grenar.

Du är väkommen att delta om du vågar.

Vi samlas utanför Sundspärlan/Sjökrona kl. 10.30 imorgon. Härifrån tar vi oss sen gemensamt till den gömda dalen där du får viss tid på dig att åka in spåret och träna teknink på de olika grenarna.

Medtag:
1 st Stor Termos varm chocklad
Något att knapra på
Kläder efter väder och övningar dvs. varma och oömma
1 st Pulka
1 st Sopsäck
1 st Skidglasögon
Diverse sjukvårds utrusning
1 st Läkare
Tävlingsnerver av stål (be stålmannen om hjälp vet jag)
God sportsmanship (det ända som är tillåtet är att sätta käppar i hjulen)

Jag tror det var allt, ses imorgon!
Vinter Gurun Thor som även behärskar Åskan.

P.S. Hjälp mig sprida denna info, till alla berörda så att vi blir många tävlande


hahah , jag kan bara säga att han är inte frisk, men det är sjukt roligt att ha en sån tränare som han ;)

nu ska jag kolla film med mammi !
blir nog ett sista inlägg sen !


Kommentarer
Postat av: eve

ja mejlet var lite roligt:P

2010-02-25 @ 19:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0