du är underbar, underbarare, underbarast

Tjenixeen !
kom hem för ett litet tagsen efter en underbar dag på vallåsen med dom bästa ! :)
Riktigt roligt var det, taack alla som gjorde det bäst ! 
I slutet kände jag bara hur min näsa började rinna och mina fötter blev frusna och stela och fingrarna började värka. inte kul ...
Sen åkte vi hem typ vid 20 över 3 och kom hem 20 över 4, men SHIT va det snöar ute och jag kan bara säga att detta är SNÖÖSTOORM.
När jag gick hem så när jag precis svängde in på min gata så bara kom det en sjukt stark blåst som gjorde att jag ramlade. heheh!
Men nu ska jag ta något att äta sen får vi se hur det blir med pluggandet! hade egentligen behövt att plugga till typ 12 inatt !

pussses!
filippa

Kommentarer
Postat av: fanny<3

Va det bra backar?<3

love u:*

2010-02-02 @ 19:41:02
URL: http://muuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0