du kommer alltid att vara vackrast i mina ögon

Har inte haft tid att blogga, förlåt! men det ska bli ändringar på det tycker jag !
Men igår åkte jag till eve vid 4 och vi har så sjukt roligt ! Ja vi gjorde lite cp saker (eve du fattar) hahah fy va vi skrattade ! Alltid lika underbart roligt med dig hjärtat !
jag sov över där och vi kollade på lets dance och sen spelade vi lite guitar hero, haha jag kan ju säga att det gick inte sådär jätte bra för mig :P
Sen blev det träning kl. 9 imorse till 1 och nu har jag inte gjort något speciellt alls.
taaaack älskliing för 2 underbara dagar som bara har varit bäst ! du är bäst !
jag älskar dig meeest världens bästaste sötaste underbaraste !!!! <3<3<3


Ikväll blir det hem till kusin Jennifer och fira henne, hon fyller 21 år :D GRATTIS KUSIN <3 (fast jag vet nt om hon fyller år idag :P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0