har aldrig tänkt på det men du är sjukt snygg

Kom hem precis efter en riktigt seg och rörig skoldag.
När jag gick till skolan idag kom man ju inte fram för man halkade bara på snön hela tiden så det kändes som man inte kom någonstans , och jag blev typ jätte arg !
sen i skolan hade jag idrott på morgonen och sen direkt efter stod jag och elli disken. För er som inte vet så måste man stå i disken typ 2 ggr om året.
Så från 11-13 så torkade jag bord.. riktigt segt !
Sen hade jag förbredelser inför NP i matte.
Sen när vi skulle sluta blev jag jätte glad men då kommer jag på att jag ska ha PH-S (personligt handledarsamtal)

När skolan äntligen var slut så när jag och elli är på väg hem så kommer jag på att jag glömde min gympa väska i skolan och jag fick panik eftersom att mitt smink ligger där :S
Men det löser sig får vi hoppas.


nu ska jag ta något att äta och sen ta det lungt tills träningen börjar.

pussss!
filippa

Kommentarer
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Tack så mkt :D

2010-02-03 @ 15:47:45
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: minnaaaaaah

vem är det som är sjukt snygg? jag? elelr jag vet ju att jag är det men är det mig DU menar?

2010-02-11 @ 20:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0