kan det bli bättre?

igår hade vi ju då OS med gympa laget, men det blev bara jag eve amanda johanna fia och thor, men vi hade grymt kul !

Längåkningen var att man skulle komma längst när man åkte pulka
backhoppning var att man skulle hoppa med pulkan på ett gupp och sedan sitta kvar (jag hoppade 3 m och vann den grenen)
störtlopp var att man skulle komma snabbast ner
Blindrace.. ja det var en gren som thor kom på när vi va där, man skulle vara inne i sopsäcken och inte se något alls, sen skulle man åka ner och den som kom längst vann, haha jag var inte bra på den grenen jag kom sist :P haha ! det kommer en video på mig och eve längre ner.
Sopsäcks race var den som kom först som vann och där kom jag också sist :P hahah !

taack för en sjukt rolig daag ni som var med !
älskar er ! <3

Här är videon på mig och eve när vi åker, jag ligger först i början sen krockar jag och eve sen kommer jag ingenstans och min sopsäck åker typ av mig och eve vann ! hahah du är bäääst babe ! <3


Kommentarer
Postat av: faay

hahaha ni ser ju helt cp ut! :D <3

2010-02-26 @ 23:07:19
Postat av: Eve

hahah videon är ju bäst:P<3

2010-02-27 @ 19:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0