SAKNAR BÄSTA TRÄNAREN !!

Idag på träningen hade vi Jocke som tränare !! :D

fy va jag har saknat att ha honom!
Det har typ gått ett år sen han slutade och asså helt seriöst så är han min bästa tränare som jag någonsin har haft och kommer att ha, det finns ingen som är en så bra tränare som honom !
Han är bäst på alla sätt! Han bryr sig ALLTIID, han förklarar sjukt bra vad man gör för fel, han är skit bra på att passa.
Han är alltid så glad och frammåt och har världens sämsta humör :P haha !
Jag har haft han som tränare jätte många år men sen slutade han för typ 1 år sen tror jag :(
JAG TYCKER ATT HAN SKA KOMMA TILLBAKA !!!!

JAG OCH JOCKE :D

hahah ! Jocke och Fia typ lägret 2003 ! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vilken bild på mig och jocke ;/ haha

Håller med, jocke är bra han :)

2010-02-04 @ 22:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0