16:24

försov mig idag.. upps, men asså jag hatar min mobil för idag ringde inte larmet och jag vet att jag satte på alarm innan jag skulle sova igår !! åh jag blir så arg, menmen jag försov mig och kom inte till skolan för ens kvart i nio :)
hade mycket matte idag men det går i alla fall framåt :D
matten på eftermiddagen var ju bara så sjukt jävla rolig, skrattade så sjuktg mycket, tack alla som var med :)
sen hade jag och elli PH-s och det gick också bra, vi har en annan lärare som heter Anna istället för henrik för han är ledig nu i 2 veckor eftersom han har blivit pappa igen :)
grattis får man väll säg och välkommen till världen Charlie.

men nu ska jag ta något att äta sen blir det träning i 3 timmar och sen hem äta sova, så jag vet inte riktigt om jag kommer hinna blogga mer idag men jag ska försöka :)

biglove !
filippa


Kommentarer
Postat av: Anonym

du var sjukt vacker i skolan idag! :O

2010-01-13 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0