18:29

Första skoldagen idag rätt lungn och vi faktist veta rätt roliga saker idag :)

första är att
- vi ska få gymkort av skolan så vi ska få träna på friskis eller aktiverum, vet inte riktigt vilket det skulle bli. Fast vi ska få betala 100 kr själv för års avgiften, men liksom fan va bra att vi ska får gratis gymkort :) andra är att - vi ska åka skidor på vallåsen snart :) wiiiee ! blev sjukt glad eftersom att jag inte ska åka skidor med familjen detta året eftersom vi ska till New York!

sen var det väll säkert något mer som jag har glömt.

måste berätta en sjukt rolig sak när vi var på matten så snackade typ vi om kaffeböner (jag vet inte hur vi kom in på det) så kom vi på att MR.Bean betyder ju MR.Böna !! HAHAHAHAHHAH! sjukt roligt va det i alla fall :)



Idag har jag även tagit min sista spruta mot livmoderhalscancer sjukt skönt att det nu är över. Om jag ska vara ärlig så spände dom två sista sprutorna rätt mycket, men det är väll bättre att ta dom och att det gör lite ont än att få livmoderhalscancer. Så brukar i alla fall jag tänka innan jag ska ta någon spruta och det hjälper faktist :)
Men nu ska jag äta och sen kolla tv, så jag bloggar nog mer senare.

biglove!
filippa


Kommentarer
Postat av: elli

hahahah så jävla kul! :D <33

2010-01-11 @ 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0