2 Jan 18:02

Idag har jag typ inte gjort något speciellt, bara tahit det lungt och vilat för jag mådde inte så bra igår. Men jalle fall så har jag vilat men jag och pappa och mamma var även iväg. vet nt riktigt var vi va men skit desamma, vi åt i alla fall där och sen fotade jag lite. Kan´ske kommer bilder senare om jag orkar.
men snart blir det Harry Potter och den flamande bägaren :)
någon mer som ska se den kanske?
ne nu ska jag gå och ladda med godis och ramlösa :)

asså jag känner mig jätte fet och att jag bara har slängt i mig en massa mat hela tiden från julafton och till nyår. Det blir ju bara en massa MAT hela tiden ! men idag ska jag i alla fall äta godis :P
vet ni vad jag har kommit på !!!!
att jag har ett nyårs löfte till och det är att jag ska BARA äta godis på lördagar och vid speciella tillfällen som tex fest eller något sånt ! :)
visst var det bra ? ,
det är i alla fall mitt nyårs löfte och jag tror att jag klarar det :) 



puss&kram
filippa

Kommentarer
Postat av: Anida

Jag missade den <3

2010-01-03 @ 00:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0