20:36

Förlåt för att jag inte har bloggat men har inte haft tid.
Först skola och jag och johanna hade sjukt roligt på musiken :) ni ska få se en video sen :) HAHHA !
men sen efter skolan gick jag ner i stan och klippte mig, men klippte bara topparna.
Sen hem och åt och sen tog jag bussen till elineberg för att träna små kidsen 17-19:30, ja det gick väll bra :)
nu är jag hemma och försöker få in videon på mig och johanna i datorn men det funkar inte så bra.
Och jag är sjukt förkyld, hela minm näsa är helt teppt och det känns som om att det är dubbelt så stor än vad den brukar vara och det känns som om mitt huvud ska spricka.
men nu ska jag försöka få in videon :)

biglove!
filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0