21:18

Träningen idag gick väll sådär, träningen började bra men sen fick jag helt back out i min dubbel på trampetten så jag landade på nacken :S
I första volten kändes det som att den var jätte låg och att jag inte alls skulle komma runt och jag fick upp massa bilder i huvudet att jag skulle landa på nacken och dö, så jag släppte ju ut den efter första volten. Tydligen så hade jag jätte mycket rotation och min volt var hög så när jag då släppte ut den efter första volten så kom jag rakt på huvudet.
Jag blev sjukt rädd och just då när jag hade landat kände jag inte om jag hade ont eftersom jag var så chockad men sen när jag satte mig vid dom andra kände jag att det började strama i ryggen och jag kan säga det är ingen härlig känsla precis.
När man landar på huvudet ska man egentligen bara köra direkt så att man inte blir rädd för volten men jag struntade i att köra för jag var sjukt rädd och när jag tänkte volten i mitt huvud fick jag bara upp massa bilder på mig när jag landar på huvudet.
Men sen sa Fia att det var bäst om jag kör en till även fast jag var så rädd så då körde jag men fyfan va rädd jag var, men det kändes jätte skönt att jag körde volten. 

Min rygg mår väll inte precis bäst just nu, har ont i den och det är sjukt jobbigt ! jag hatar när man har ont !!! :@

men nu ska jag duscha.
biglove!
filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0