<3

dålig dag...
har inte haft så bra dag, jag har pluggat väldigt bra men jag har inte varit på humör.
Men det blir bättre när jag tänker på att jag har en skön helg framför mig som jag verkligen ser framimot :)
ja jag har skrivit på bdb till er tjejer så jag skriver inte det här igen<3. 

men nu har jag precis pluggat matte
, och jag känner mig som värsta matte proffset nu jue :) wiihoo ! ne men kanske inte proffs men det känns som om jag fattar :) 
det är så skönt när man förstår vad man håller på med i matten, eftersom att jag inte är speciellt förtjust i matte så blir jag så sjukt glad när jag förstår :) 

Ikväll blir det en lungn kväll men lets dance och god mat och lite sånt myse pysigt med familjen :) 
vem hejar ni på i lets dance
jag tror jag hejar på Mattias och cecillia och sen Molly och Jonathan :) 

nu ska jag städa mitt rum lite. 

biglove!
filippa

 

Kommentarer
Postat av: emelie

2010-01-15 @ 19:05:11
URL: http://eemeliebeergman.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag hejar på samma (;<3

2010-01-15 @ 19:06:01
URL: http://eemeliebeergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0