4-5 JAN

I mondags när vi kom till lägret började vi träna direkt alltså kl.10 sen tränade vi fram till kl. 1 då vi åt makaroner och köttbullar :) sen började vi igen vid halv 3 tror jag och sen körde vi till kl. 5 när vi skulle äta middag, då åt vi chilliconkarne (stavning) som var sådär god :P.
sen efter vi hade ätit åkte vi hem till Thor och kollade på gympa videos och åt godis. Sen åkte vi tillbaka och började träna igen vid halv 8 och körde då plintserien till halv 10.
Efter det så fick vi göra vad vi ville till kl.12 för då skulle vi lägga oss, men såklart kunde inte jag, fay och eve sova. Asså på varje läger eller när vi är på tävlingar kan inte jag och fay somna ! det är helt sjukt ! Så vi låg vakna till kl. 6 och då somna vi och sen skulle vi upp igen halv 9 och träna hela dagen ! snacka om att vi var sega !
Sen på tisdagen tränade vi igen 10 till 1 och sen åt vi och sen tränade vi halv 3 till halv 4. Halv 4 gick vi in i spegel hallen och körde skeppsbrott och det var inget vanligt skeppsbrott, hahah det kan det aldrig bli när det är thor som kommer med ideen.
Här får ni se en bild på det :)

det kanske inte ser ut att vara något speciellt men ni skulle sätt det in real för det ser mycket roligare och coolare ut i verkligheten ;) plus att jag har inte fått med hela hallen med alla saker !
men sen vid halv 5 körde vi sån dans som vi skulle lära oss, och det körde vi till halv 6 men sen stannade jag och amanda kvar och väntade med fay till 6 och sen åkte vi hem och snacka om att jag var sjukt hungrig när jag kom hem och trött !!!
KOMMER BILDER SEN !

Tack för ett sjukt underbart och roligt läger allesammans, ni är bääst tjejer !!
JAAAG ÄLSKAAAR ER NÅGOT ENORMT !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0