9 januari

Lång dag !
Idag var jag på IH redan kl. 8 för att förträna inför uppvisningen som började 2.
Först körde vi tumbing och det gick väll bra, ställde allt! sen var det paus och sen var det fristående, men när vi dansade så hackade musiken så vi fick köra allt utan musik men jag fattar inte varför dom inte satte i reserv skivan som dom hade. menmen sen fick vi skynda oss och byta om för sen skulle vi köra sån baskurs grej och sen blev det plintserien som gick jätte bra :) , fast gud som vi känner ut oss.. haha alla som kollade får lova att inte mobba oss :P
sen körde vi trampett och första varvet blev black out men sen ställde jag ner min dubbel skruv.
Efter det blev det avslutningsdansen, hahah. ja !
sen var det slut.
det var i alla fall en lång, lyckad och rolig dag :)
kommer bilder sen
nu ska jag snart cykla bort och handla godis.

biglove!
Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0