2009

nu är det 2010 och jag tänkte skriva lite från varje månad som var under 2009 :)

JANUARI !
Jag kommer inte ihåg så mycket från januari det är ju som sagt 1 år sen.
men en sak som jag kommer ihåg väldigt mycket var gympa lägret som var 2-4 januari. Kommer ihåg att det var ett sjukt bra läger och att vi skrattade åt adam hela tiden ;) och på lägret åkte vi och körde thaiboxning :) Thors bror är sån thaiboxare så vi åkte dit och fick lära oss lite :) , sjukt roligt.
här är bilder från thaiboxningen

 
FEBRUARI
jag kommer ihåg att denna månaden var sjukt bra :)
var iväg och åkte skidor i Italien, och att åka skidor gör mig bara så jävla lycklig asså :D det var i alla fall en underbar resa och jag och kasper är fortfarande lika galna när vi åker ;)
under denna månaden fyllde även bästaste bästisen år :) <3
jag klippte även lugg men det höll ju inte så värst länge :P , haha hade den typ aldrig nere men mina kompisar tyckte att det var fint.
I skolan var det även prao. denna månaden var faktist riktigt bra och lungn :)


MARS
Denna månaden var väll lite upp och ner. Kände mig förvirrad och det var kompisar som svek.
Men hade även gymnastik tävling och man kan aldrig vara nere när det gäller gymnastik. Men vi kom 1a i fristående och 3a i tumbling på denna tävling och vi tävlade i mix.
Mamma och pappa fyllde också år.
Vi åkte även till Gamleby och det var också roligt men även där kände jag mig även upp och ner.
denna månaden var faktist konstig allt blev fel men ändå bra.

APRIL
denna månaden var jag fortfarande lite förvirrad men det tänkte jag inte så mycket på för det hände massa andra saker :)
det vár JSM där vi tävlade i tjejer och mix och kom 2:a i mix, sen träffade ja mycket kompisar. Jag var myckey med Sofie och Fanny den månaden, saknar !! <3
sen hade jag gymnastik uppvisning.
Min bror fyllde också 20 år.
denna månaden var bra :)


MAJ
månaden började skit bra :) , började med att jag var med bästis i sthlm och shoppade loss.
under denna månaden saknade jag massa minnen som tex. sommaren 2008 med fay saknade jag riktigt mycket, saknade fotbollen, JNM. Men det var inget negativt att jag saknade sakerna utan jag bara saknade dom. Denna månaden fick jag träffa min nya kusin :)
Johanna fyllde även år :) <3
Denna månaden var en riktigt bra månad :)

JUNI
detta är nog en av dom bästa månaderna.
här hände allting bra :)
juni började med USM som gick skit bra vi var skit nära att komma till final, vi kom 11 av 34 lag tror ja :)
sen fortsatte det bra med bakken och skolavslutning.
En annan sak som gjorde mig väldigt lycklig under denna månaden var att jag och alice började träffas igen<3 började även träffa eve mycket, som jag är väldigt glad över :) <3
men en tråkig sak var ju att Michael Jackson dog.
Men annars var denna månaden så jäklaa BÄÄST !! :D


JULI
Detta var också en sjukt bra månad.
var i London med moffe och mamma. Var jätte mycket med min bästa fayssaaan :D ! och vi gjorde klart vår twiiniifilm <3
det var sommaaarloov :)
Jag fyllde år och var nere på hbg festivalen :)
jag var också rätt mycket med eve och elli <3
det var också en helt underbar månad !

AUGUSTI
denna månaden var också bra !
jag och fay kollade väldigt mycket på bio och vi träffades jätte mycket, vilket jag blev väldigt lycklig över :D <3
hoppade trampett ut i hamnen med gympan :)
min kusin döptes. jag flaggade och var med i tidningen :P
jag och elli hade också 7 år som bästisar :) den 25/8 en av dom bästa dagarna hjärtat ! <3
sjukt bra månad denna med :)

SEPTEMBER
denna månaden kommer jag inte ihåg så mycket av men jag kommer ihåg att det var trampetthoppning igen. Var även tjejkväll hemma hos Emelie med några tjejer :)
denna månaden var jag glad och kände att det var lungt i skolan.


OKTOBER
denna månaden började bra med att sticka till Gamleby i en vecka och det var sista gången och fy fan va kul det var. En av dom bästa åren i gamleby, hade skit kul och man kom närmre alla vilket jag är väldigt glad över :) <3
Jag och fay hade nog vårt största dampryck , hahahah ! kommer ihåg denna dagen. Vi kom på en massa namn till oss och shit va vi skrattade. Sjukt roligt hade vi älskling !
kommer du ihåg det bby?


NOVEMBER
månaden började med att världens bästa twiinii fyllde år !!!! <3
jag och elli gjorde ansikts masker och vi va väldigt mycket under denna månaden :D <3
jag var också mycket med eve :D <3
började känna mycket press under denna månaden med skolan men om man bortser från det så var månaden kanon :)

DECEMBER
En mycket bra månad :)
skolavslutning som var jätte bra och jag börja böla när johanna sjöng så sjukt vackert. Sen var det sovis med faysan och julbak med henne, sen var det julbak med familjen. åkte även skrillor med Eveliinaaaa, faysan och anida :D sjukt roligt hade vi den dagen , älskar er <3 och så var det julafton och nyår :D månaden har varit så underbar <3


Om man nu tänker efter så har faktist 2009 varit ett sjukt bra år , eller i alla fall för mig. Jag har ju bara tagit med en del av alla dessa underbara minnen så om det är någon som inte är med men som vet att ni har varit med mig så ska ni veta att ni också finns hos mig <3 tack till alla som har gjort det så underbart fantastiskt jag älskaar er alla något så enormt ! <3

Kommentarer
Postat av: elli

älskar dig mest lippi :D

förresten du har skrivit att du åkte skrillor med anida, fay och anida :P <3

2010-01-03 @ 11:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0