nyår

NYÅR bilder :)

Jonny, pappa och pelle förbredde förrätten som skulle vara hummer.

hummrarna

såhär såg jag ut på nyår

klänning från - gina
grå kort kofta från - Zara
armband från - thomas sabo och det andra vet jag inte fick det i julklapp

sen gick jag, kapser, johannes och elli ut och smällde lite
kasper på bild :)

allla :) <3 , fast johannes kom inte med , han sitter längst till vänseter :P

rebecca, mamma och janette :)

mamma <3



bror och hans flickvänn Vicki :)
fråga mig inte vad felix gör för min :P hahah ! <3

sen började det snöa :D fast allt är typ bort nu :(

johannes :) <3

jag och min älskling <3
älskaaar dig ellinor skog <3

fast den blev jätte suddig :( <3
menmen , tack alla för en underbar nyår :D <3



Kommentarer
Postat av: elli

älskar dig!

2010-01-02 @ 15:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0