eve (v lippa

Kom precis hem, har varit med bästaste eve idag och vi har haft en sjukt rolig dag :)
först fikade vi på pistachia och sen gick vi runt i stan lite (fast alla affärer var ju stängda :P) sen gick vi tillbaka till pistachia och handlade godis sen tog vi bussen hem till eve. Där spelade vi spel, sjöng singstar, fotade.
Sen åkte jag hem :)
tack för en underbar dag älskliing ! <3

Asså jag känner att min mage är nära på att spricka.. hahah ! men efter all den goda maten och efterrätten som jag fick hos eve och + godis är väll det inte så konstigt? haha! , tur att det var mycket mag styrka idag :)

men nu kommer lite bilder från idag :)

MOODEEELLL!!! :D<3

sen tog eve lite "vackra" bilder på mig !

asså kolla så jälla sööt eves lillasyster linneeea är!!!<3



taaack för idaag finaste snyggaste sötaste !!!!! <3
much much much much love to you ! <3

Kommentarer
Postat av: Eve

men öö vilka bilder på mig!

tack själv hny!

älskar dig trippel mest<3<3

2010-01-17 @ 12:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0