nails love lips

Har precis målat naglarna och jag målade även läpparna, tänkte visa lite bilder ;)

idag blev det ljus rosa grund, mörk rosa manikyr och grönt glitter över det :)



ja läpparna blev alltså silvriga :)


jag älskaar att måla naglar och läppar på något roligt sätt och sedan fota ;)
jag kom även på hur mina naglar ska se ut nästa gång, fast det får ni inte reda på för ens det är dags, fast ni kan gärna få komentera en gissning och om ni har rätt lovar jag att säga om det är rätt :D
den första som svarar rätt kanske kan få en länkning till deras blogg eller bdb?
inte för att det är så många som läser min blogg menmen, hahah :P
det är i alla fall två färger jag kommer ha, så det är bara att gissa påå två färger :)

biglove !
filippa


Kommentarer
Postat av: Eve

rosa/lila/röd och kanske vitt/glittrigt.

haha okej det var nog inte rätt men strunt samma:P<3<3

2010-01-12 @ 18:52:40
Postat av: sanni

hmm, guld och silver :D<3

2010-01-12 @ 21:56:11
URL: http://alexandrahlindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

rosa och lila

fy va otroligt söt du är, har du msn? :DD

2010-01-13 @ 16:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0