S <3 J <3 F

Vi har haft teknik-dag hela dagen idag och jag jobbar med Aleks och Andromeda. Egentligen skulle efterlängtade elli vara med oss men hon är i sälen så det går ju inte :P haha !
men här kommer några bilder på mig och mina bästa tööser ! <3

asså johanna vi är så stöördaa !! <3
'
puss på dig älskling <3

JAG ÄLSKAAR ER OBESKRIVLIGT MKT ! <3

sen kom Kjell och ville vara med :)

sen kom aleks och ville vara med :)

taack för en rolig skoldag !
ni betyder sjukt mycket för mig johanna och sanni ! <3

biglove!
filippa

Kommentarer
Postat av: walla walla

du betyder mega för mig också, hehe skicka bilderna? (a)<3<3

2010-01-22 @ 16:36:41
URL: http://alexandrahlindberg.blogg.se/
Postat av: Elli

Saknar dig bästis! Går det bra m tekniken då? <3<3

2010-01-22 @ 18:59:04
Postat av: filippa

jadå det går bra :) fast vi hade också behövt din smarta hjärna !

saknar dig bby ! <3

2010-01-22 @ 22:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0