shit, för varje da som går blir du bara vackrare och vackrare

Förlåt för arr jag inte har bloggat idag men har inte haft något speciellt att skriva.
Skola som vanligt och slutade inte förens kvart över 3 :/
sen hem kolla andra avenyn ! asså det är så sjukt bra det programmet, man blir helt serisöt helt inne i det och man hör och ser inget annat.
Men sen var det träning och det var nog en av dom värsta träningarna ! fick sjukt ont i mina benhinner och mina volter blev inte bra och jag blev helt arg och blablabla.......!
Men nu har jag precis tagit ut min ilska genom att sprattla och slå i sängen , ja men nu ska jag gå och äta och inte tänka mer på denna träningen.

pusssss!
filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0