training gives good results

träningen idag gick bra eller vi körde bara mental träning och löpning typ.
Ja vi körde först vår mentala träning och som vanligt lyssnade vi på en sån "prat skiva" och idag skulle vi blunda och se oss själv köra den volten vi vill klara av.

När man ligger och lyssnar på den skivan så blir man verkligen helt avslappnad och man känner bara hur tung ens kropp blir.

När vi precis hade börjat lyssna på dessa skivorna så somnade jag varje gång, haha ! men nu när man är van och kommit in í det gör jag inte det, men man känner verkligen hur kroppen blir tyngre och att man kommer in i skivan och inte hör någonting annat än bara den. 

Sen efter det mentala körde vi löpning och det gick bra, men det är fortfarande en övning som jag inte alls kan ;P haha, men den är sjukt svår.

Även fast jag kanske inte tänker på att min springning har blivit bättre och snabbare så har den ändå det. För jag kollade på en video som jag hade filmat någon gång innan vi började med löpträning och sen kollade jag på en video som jag hade filmat nu för bara ett tag sen och då ser jag verkligen att mina armar har blivit mycket bättre. För innan sprang jag med mina armar nästan helt raka och nu är dom böjda och så som dom ska vara :) 
Man ser även på videon att jag har fått bättre teknik på min springning :) Wiiiee! 

nu ska jag fortsätta kolla film ! 

biglove!
filippa
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0