when love takes over.....

Hejsaan alla goa och glada :)
Vaknade vid halv 11 idag tror jag. Tycker att det är sjukt skönt med helger så att man kan få sova ut lite.
Men hittils idag har jag bara slappat och faktist städat mitt rum.
visst är jag duktig?
Nu är jag färdig fixad och ska åka till väla med pappa och äta lunch och sen ska jag hem till Anida med Eve. Sen ikväll blir det träning och där väntar en tävling.
fats jag vet inte om jag kan vara med för det skulle vara fysiskt ansträngade och jag är förkyld och har ont i halsen men jag får väll knarka halstabletter och sen får jag se när jag kommer dit !
men nu måste jag kila !

Dagens outfit!

halsduk - H&M
lila tunika - Gina
tights - MQ

pusses
filippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0