you must fight Filippa!

ny duschad och klar och snart är det mat, träningen idag gick väll si sådär om man säger så.
Körde först framåt på tumbling och där körde vi sträckt öppning handvolt sträckt men efter min sträckt så ville inte min kropp göra handvolt så när jag skulle köra handvolt blev det rundat?? ÅHH CP ! fick damp och sen blev det rondat varje varv, åh hatar när det bli så!

sen blev det bakåt
och när jag bara körde flickis sträckt till rygg blev dom jätte bra och höga men sen när jag väll skulle köra dubbel så blev ansattsen helt fel helt plötsligt ?? även fast jag sprang från samma ställe som jag gjorde när jag bara körde flickis sträck, asså hallå! så först kom jag för nära så då backade jag min ansatts lite men då kom jag med helt fel ben och landade uppe på tumbling golvet fast körde bara sträckt, sen provade jag att gå fram i min ansatts och ja då kom flickisen ut i gropen !!?? ÅH så det sket sig !

sen körde vi även trampolin
och där körde jag dubbel bak och det gick bra :)

sen i slutet styrkade och hoppade vi trampett
men jag styrkade bara för vi skulle göra att en grupp skulle börja hoppa trampett och en grupp skulle börja köra styrka ! MEN HALLÅ ! efter att man har kört styrka orkar man ju inte springa fram till trampetten och köra massa volteer !
men såklart blev jag indelad i den gruppen som skulle börja med att köra styrka och efter var jag helt död, även fast vi inte körde något med benen så var jag ändå slut i magen och armar och man måste ju spänna sig när man ska köra så jag ville inte riskera att skada mig så jag körde styrka igen :)

men ja så såg min träning ut idag, men vi får väll hoppas att nästa blir bättre :)
jag hatar när det blir såna här cp träningar, visst jag älskaar gymnastik men åh jag vill att det ska bli bar på alla träningar !!!!!
det är kanske inte så jätte många som läser detta om man inte är intresserad av gymnastik för om man inte är det kanske man inte fattar allt ?

men nu är det mat och sen sova !
bloggar imorgon !

biglove !
filippa

Kommentarer
Postat av: Emma

filippa du är sjukt duktig på gympa, så jävla grym!

och as söt :) <3

2010-01-13 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0