det är något extra med dig som göra dig bäst

Har haft två underbara dagar med eve, igår var vi nere på stranden ett tag sen hjälpte jag henne att hala flaggorna och sen ålte vi och hyrde film, blev inte så sent som vi gick och la oss i och med att vi gick upp halv 7 för att hissa flaggorna "segt". Sen vid 12 gick vi ner till stranden och där var vi tills 8, får väll hoppas att jag fick lite färg idag :) tack för dessa två dagar älskling, älskaar dig mest !<3
Ikväll blir det påbörjning av packning och bara ta det lungt. Det känns verkligen inte som jag ska åka iväg redan på onsdag :O men det ska bli kul att få träffa felix som jag har saknat otroligt mycket !

Nu har även joejoe kommit hem från malta :D , hoppas du har haft det bra hjärtat och jag har saknat dig ! du måste berätta allt sen när jag kommer hem :)

Ne nu ska jag ta tag i packiningen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0