du är allt och lite till

Hejsan hoppsan !
precis duschat och klätt på mig och snart ska jag ta och fixa sminningen också innan det blir mat. Idag har vi också bara legat på stranden hela dagen, det var riktigt varmt idag och det blåste inte alls och då blir det ju mycket varmare. nu vet jag jag hur makaronerna känner sig när dom blir kokade :P hahah !
Idag är det exakt en vecka sedan vi åkte och vi ska vara här en vecka till. I vissa stunder har det gått riktigt fort och i vissa riktigt långsamt.
Men nej nu har jag bara 42 minuter på mig att sminka och fixa håret, kolla facce, kolla bloggar, kolla mail, shit det var mycket på mycket tid :P ja då borde jag hinna om jag slutar blogga nu.
love !

upps nu blev det 41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0