italien

Halloj!
Imorse gick jag mamma och pappa in till shopping gatan och kollade lite, fast jag köpte bara några armband till mig själv och en kofta, hittade en yber fin sjal och ett skit fint linne men liksom jag är fattig och jag har redan slösat pengar på så mycket annat så det sket sig vilket inte var roligt :( 
Men sen efter lunch hyrde jag mika justus och molle en trampbåt och var ute med den i en timme sen blev det sol och bad resten. 
jag hatar min hud, jag blir alltid hyfsat brun men sen 2 dagar efter fjällar jag bort allt och det gör jag även fast jag smörjar in mig morgon och kväll. Känns kul att komma hem och vara lika vit som jag var när jag åkte, så jag säger bara, för vänta er inget !!!
Ne nu ska jag sova, imorgon blir det sista dagen som 15 åring :P 
natti ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0