mina vänner är dom bästa

dagen idag:
ikea och köpte möbler till felix lägenhet
in till stan till tråkigt museum
middag

Mår mycket bättre idag och huvudvärken är borta och frossan med, det är bara hals onten som fortfarande envisas om att sitta kvar, sitter med en kopp tee i handen och försöker få bort den så jag hoppas verkligen att den försvinner snart.
Imorgon kl 6 på morgonen bär det av till ilalien med massa sol och bad på stranden.
Jag hoppas att jag kan få tag i internet där nere och får jag det så kommer det att bli lite uppdatering hit och dit så håll utkik !
men nej nu är teet slut och jag ska dra mig till sängen så att jag kommer upp ur den imorgon, fast det komer nog bara bli upp, ut i bilen, sova.
nattinatti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0