sweeeet 16 !

första inlägget som 16 åring, hehe för klockan är ju faktist över 12 så nu är det min födelsedag ! :D
har redan fått några gratulationer , wiihoo !
Imorgon lämnar vi alassio och hotell lido, har varit helt fantastiskt med massa god mat och massa sol och bad.
Imorgon bär det i alla fall av till något annat ställe i italien där jag tror att vi stannar 2 nätter sen vet jag inte riktigt vart vi åker, jag ska försöka att få tillgång till data på dom andra ställena men det är inte säkert !
Men nu ska jag packa väskan så den är redo imorgon och sen ska jag ner i sängen och invänta morgonen då jag blir väckt av sång :)
nattinatti !
love !
filippa

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTTIIISS IGEN FLUPPE! <3

2010-07-24 @ 10:01:20
URL: http://blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis ännu en gång hjärtat:D<3<3<3

2010-07-25 @ 22:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0