you have my heart

hejsan hoppsan!
Vi er just nu hemma hos vicki och hennes familj och jag sitter po vickis data och der finns inte vissa bokstever men jag hoppas endo att ni kan forsto lite.
Vi kom till prag i onsdags kvell och jag blev sjuk igor och har haft jette ont i huvudet och fyser och svettas i mellan ot och det er riktigt segt ner man er po resa. I prag er det runt 40 grader och det gor inte det lettare for mig nu ner jag er sjuk :( och man holler po att do so varmt det er :O och det finns inga strender att bada po her i prag. Men jag hoppas att jag blir frisk tills sondag do vi oker till italien.
jag skriver mer imorgon.
love !
filippa

Kommentarer
Postat av: jonna

aw, snuttan. jag är också sjuk typ :( fete ont i halsen. krya! älskar dig också <3

2010-07-17 @ 16:10:39
URL: http://theblondeones.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0