du är den som förstår mig

jobbade med det förebild projektet hela förmiddagen och det var väldigt segt, på eftermiddagen skulle lärarna spela brännboll mot vissa elever men eftersom det sablans regnet fortfarande håller på att dumma sig blev det inget. Efter skolan gick jag joejoe och elli ner i stan och fixade lite med henriks presenter och nu saknas bara en present sen är allt klart!
Hela eftermiddagen har jag städat hela huset, fast jag har ett badrum kvar att städa men jag tror jag tar det imorgon för jag orkar verkligen inte ikväll.
Idag var det sista lunchen vi år på vår skola innan vi slutar och lämnar den :( , även fast jag vill sluta på själva skolan så känns det ändå så jäkla sorgligt i och med att vi har gått här i 4 hela år och haft samma lärare alla åren och nu helt plötsligt ska vi bara lämna allt, snacka om att jag kommer böla sönder på skolavslutningen och middagen :(

nu tänkte jag lägga upp bilderna från USM/JEM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0