du är ingen kompis och absolut ingen bästavänn

Idag i skolan hade vi utomhus idrott och ja man kan ju säga att det regnade rejält och jag var helt genom blöt när vi var klara. Sen på eftermiddagen hade vi "förebild" projekt som vi ska jobba mer imorgon också, helt onödigt och jätte tråkigt och ingen fattar varför vi ska göra det menmen. Fick även reda på att jag fick VG på mitt matte prov så nu har jag ett säkrat VG till sommaren, AWESOME!

Kunde inte träna idag på grund av min skadade handled som gör svin ont och jag kan inte göra någonting :( , jag skulle prova om jag klarade av att stå på händer men när jag satte i handleden gjorde det så ont så jag bara vek mig och ramlade rakt på golvet och slog i foten i kanten av bordet "smart filippa" varför ska allting hända mig? och varföär ska jag alltid vara så klumpig?
men jag hoppas verkligen att den är bra tills söndag så jag kan träna.

Men ikväll var jag i alla fall och kollade på Eve och hennes skola när dom hade teater och shit va jag skrattade , haha ! det var sjukt kul och hjärtat du var helt klart bäst! <3

Ne nu ska jag och mamma kolla lite tv sen ska jag dra mig till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0