du vet att det är du och jag

Jag är jätte ledsen att jag uppdaterar såhär dåligt nu i slutet av skolan men jag lovar att det kommer bli mycket bättre när skolan slutar !
Tänkte visa mina två inköp som jag shoppade igår.

Klocka, jag har inte tagit av plasten än på själva klock glaset därför ser det kanske lite konstigt ut där.

Jag älskar verkligen armband !!
Filippa<3armband = sant

Ne nu måste jag fortsätta packa klart, åker till kämpinge idag och tränar sen stannar vi över där inatt och sen åker vi till tävlingen imorgon, börjar faktist bli nervös det är ju ändå JEM kval (junior europa mästerskapen) men vi får hoppas att det går bra, jag är borta hela helgen för på lördag och söndag är det USM och då ska vi heja på våra turnare!
Så det blir ingen uppdatering fören på söndag kväll !
ha en bra helg alla !

pussochkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0