jag älskar mina vänner!

Hejsaan babes !
Kom precis hem från en mysig fika med bästa eve, hade mycket att prata om, tack för att du finns jag älskaar dig mest!
Förlåt för usel uppdatering men som ni vet har jag haft fullt upp med både skolan och gympan och det har blivit att jag har haft så mycket i huvudet med nytt fristående och allt och då har jag inte orkat blogga men det är bara två veckor kvar tills skolavslutningen och sen efter det startar bloggningen igång med massa inlägg, så håll ut ett tag till ;)
Idag har jag varit sjukt nervös hela dagen tills min svenska redovisning var klar och då släppte allt, och helt seriöst trodde jag att jag skulle bajsa på mig så nervös som jag var :S hahah!
Men tack till alla som stöttade mig och speciellt tack till Eve, Elli och Joejoe, utan er skulle det inte gått.
big love to you girls <3

Nu ska jag få lite matte gjort.
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0