lämna mig aldrig ensam kvar

Har paddlar i ca 4,5 timme idag och ett annat ord för det styrketräning för armarna i 4,5 timme. När jag kom hem var jag helt seriöst helt död i hela kroppen och jag orkade ingenting, kändes som att jag var sjuk men efter en lång och härlig dusch och lite mat i magen mådde jag prima igen.
Jag paddlade med Joejoe och vi var helt klart bäst!!!
bilder och filmer kommer upp senare.

Min mobil har också kommit idag och jag blev sjukt glad och när jag trodde att jag skulle hämta ut den kunde jag inte det för pappa måste vara med och hämta den och han är bortrest så det får bli imorgon när han kommer hem. 

Asså detta är helt sjukt! Imorgon har vi skolavslutning, och då går vi ut grundskolan och ska sedan börja på gymnasiet!!
Jag kan inte förstå de, och jag kommer böla sönder imorgon :(
Kommer sakna alla grymt mycket.

Men hörs imorgon bitti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0