MÖRDAR STYRKAN !

Jag glömde ju att berätta om mördar styrkan som dom varnade oss för som var på lördagen , jag snodde lite av fionas inlägg - http://fionaaa.blogg.se/ 

Linkan: Vi kommer ställa fram spannar för dom som behöver spy..
Fiona: asså vadå ofta man kommer spy?!??!
Linkan: Njaa, vi har haft några de tidigare åren som har varit tvugna att avbryta därför..
Fiona: Asså näeeee...det är bäst jag skrattar nu för jag kommer ju bara gråta sen.
Linkan: Ja, asså skratta kommer du absolut inte göra.
Filippa: Fiona jag är jättenervös..
Linkan: ja det ska ni nog vara
Han var helt jäkla seriös när han berätta detta !
Det blev KILLERSTYRKA men vi överlevde, vi hade ställt in oss på värre, men när man väl var uppe i det så mådda man ju inte toppen och det var nästan mest jobbigt för konditionen och andningen. Det blev en del tårar hos vissa och lite andningssvårigheter från andra. vi kom fram till efteråt (jag, Fay, fiona och Linnea) att det faktiskt inte var så farligt och att det kunde varit 100 ggr värre men det var ändå sjuky jobbit ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0