säg att du inte vill istället för att göra massa bortförklaringar

Seg dag i skolan, redovisade matten och var sjukt nervös för det provet hängde på mitt betyg men jag fick VG så nu har jag ett säkrat VG till sommaren, AWESOME!
Asså det är helt sjukt! , vi slutar om en vecka exakt. Det känns så overkligt på något sätt.
Tur att solen vill börja titta fram igen så att man kan börja bli lite brun.

Efter skolan idag cyklade jag och träffade bästa eve, vi gick ner i stan och handlade glass och hade en massa saker att prata om. Tack älskling för en underbart mysig dag, Jag älskaar dig meeest !<3

Var även ute och sprang 5 km idag, kände mig tung när jag sprang och det kändes som att jag inte kom framåt :P

Ne nu ska jag hoppa ner i sängen och sova, vi hörs imorgon och då kommer antagligen bilder från USM/JEM upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0