9:3 in my heart!

Okej jag kommer säkert börja gråta när jag skriver detta. Gårdagen var hemsk, känslosam, rolig, underbar, gråtig ja det var blandad känslor hela tiden. På morgonen var det skolavslutning och när vi kom in i klassrummet såg vi att henrik hade ritat ett hjärta på tavlan och skrivit alla våra namn runt och sen under hade han skrivit ni är fantastiska! Tack för 4 underbara år! jag glömmer ER ALDRIG!
Då började både jag elli joejoe och sanni gråta och då insåg jag verkligen att detta var det absolut sista. Åh det var så hemst! 
På kvällen var det avslutningsmiddag som var väldigt rolig med mycket skratt och jag grät typ igenom alla fina tal! I slutet när vi gick ut och skulle säga hejdå till alla började tårarna spruta åt olika hål och jag kunde verkligen inte stoppa det, jag grät exakt hela tiden när jag sa hejdå till alla, och jag förstår verkligen inte hur killarna inte kan gråta? Menmen sen innan vi skulle gå skulle vi säga hejdå till henrik och det var nästan så att jag inte klarade av det men jag gjorde det såklart och jag sa hejdå till honom 3 gånger. Han har verkligen varit den bästa basgruppshandledaren på alla sätt och vis och stöttat mig till max! 
 
OCH VI KOMMER ALDRIG GLÖMMA DIG HENRIK!




Tack för alla som jag har lärt känna under alla dessa 4 åren, ni alla är underbara och jag kommer aldrig glömma er !
Ett extra stort tack till Henrik som har varit en grym basgruppshandledare under hela denna tiden!
JAG KOMMER SAKNA ER ALLA NÅGOT OTROLIGT ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0