lingvallen 2010<3

Hemma från en rolig helg på lingvallen med massa underbara människor !
Kom dit i torsdags och började träna efter lunch och i slutet av passet blev det en sjukt jobbig styrka som Dexter och Rille höll i och jag kan säga att mina lår har haft träningsvärk och varit helt döda exkat hela helgen och jag har fortfarande träningsvärk i dom. På kvällen blev det linvallen rundan där man skulle lösa olika gåter som ledde till nya ledtrådar osv.. och mitt lag kom delad första plats med fays lag så alla i laget fick var sin VIP biljett och med den fick man gå före i kön till maten och kiosken.

Hela fredagen tränade vi från morgon till ca 5 på eftermiddagen och såklart byggdes vår träningsvärk på med mycket mer träningsvärk på både lår, armar, mage, rygg, vader ja typ hela kroppen om man säger så. På kvällen blev det film.

Hela lördagen blev det också träning och på kvällen blev det cabare och fånga gladiatorerna. Jag kan bara säga att min, fays, linneas, fionas, Lovisas och Annas cabare var lätt bäst och ni får bilder och kanske filmer senare.

Söndagen blev det träning på förmiddagen och sen efter lunch var det städning och brännboll och sen körde jag och fay vattenkrig på tränarna :) Fast vattenkriget slutade med att det blev massa hårda snatt slag på mig och fay fast ja det var grymt kul ändå.

Men ni förtjänade faktist vart enda slag ni fick utav oss efter all styrka osv.. ! ;)

Men tack alla som gjorde denna gympa helg sjukt rolig och underbar!

bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0