EM HERE WE COME

Hejsaan hoppsaan !
förlåt för att jag inte blogga igår men jag var jätte trött.
Helgen har bara varit helt AWESOME med världens bästa lag.
Massaa saker har hänt !
1. VI ÄR VIDARE TILL EM SOM ÄR I OKTOBER!!!!! :D:D:D:D:D
2. Jag och fay skämde typ ut oss inför hela hallen när dom visar en sån gympa film sak på en skärm där vi är med och gör såna volter som ändå blev helt fail, hahah!
3. Eve har inte hört med öronen i helgen :P haha !
jag - är du nervös?
eve - VA var finns det möss?
haha, du är så söt hjärtat!
4. Jag har fått en massa sjömansbröst, vi hade fem prickar med en flaska som vi skulle kasta i papperskorgen och jag missade exakt hela tiden och fick då en massa sjömansbröst, fast efter typ 100 kast fick jag i den 2 gånger;)
5. Det har blivit massa gympa
6. Det har varit ulltra FINT väder, synd bara att man har varit inne för det mesta :(
7. Sista natten åkte all min luft ut ur min madrass och jag sov på golvet hela natten.
8. När vi kom hem åkte vi ner till gröningen och grillade och hade sjukt mysigt och roligt fast jag skadade min handled och det var mindre roligt :(

Tack alla turnisar för en fantastisk helg, ni är bäst!
Jag älskaar er ! <3

(bilder kommer sen!)

Kommentarer
Postat av: faysan

tack för helgen babY! och vår film kommer lätt vinna 25000 (h) hahaha naaaaaatttt

KÖTTA PÅ EEEMMMMM! :D :D :D <3

2010-06-07 @ 17:15:10
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0