den dagen du är hos mig är underbar

förlåt har inte hunnit blogga på hela dagen, det har varit fullt schema om man säger så ;)
skola idag, hade första nationella i spanska (muntliga), jag var skit nervös men jag och johanna improviserade så sjukt bra, och ja hon sa att det var mvg ! :) asså fatta så glada vi blev ! , jag är också grymt glad över att det är över, det har suttit som en stor klump i magen och nu är den borta för tillfället !
Efter skolan ner i stan och hämtade min parfym som jag fick från electa, sen hem till sanni med joejoe och äta och sen skulle vi öva på musiken och ja det gick ju bra :P hehe !
Grymt roligt hade vi i alla fall och det är väll det vikigaste ! ;)

Jag kom hem halv 6 och min träning började 6 så ja jag fick lite panik och han då inte blogga !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0