det enda jag vill är att du ska vara nära

precis kommit ut ur en lång och skön dusch, jag tror jag duschade i typ en halvtimme , hehe !
När jag kom ut ur duschen kände jag mig som ett rusin :O men efter lite body lotion känner jag mig mjuk igen :)
Jag glömde ta av mina linser innan jag hoppa in i duschen menmen dom satt kvar.
Jag har kommit på att det finns en jätte bra sak med linser och en jätte dålig.
Den bra saker är att man ser bra ;) hehe !
Den dåliga saken är att man kan absolut inte ha några naglar på tummen och pekfingret på höger handen :(  "buhuu"

här kommer bilder på tre av mina body lotion som jag använder

Rasperry, luktar sjukt gott (stort plus) man blir sjukt jäkla len efter ! kan verkligen rekomendera :)
fick denna av Alice när jag fyllde år förra året och jag har använt den typ hela tiden, snart är den slut :(:(:(:(

kommer inte ihåg vad den heter och jag orkar inte kolla :p men det är någon blomm sak. Luktar också sjukt gott och samma som den andra blir man också jätte len efteråt :) denna och den andra åvan är typ samma material eller vad man ska säga :P haha ! ja ni fattar , asså det är samma kräm typ ! haha .
fick denna av sanni och emelie när jag fyllde år förra året :)

Sen har jag en annan som precis har tagit slut som är min absolurt favorit, kommer tyvärr inte ihåg vad den heter :( den luktar så grymt gott och skit bra ! jag fick den utav amanda när jag fyllde år förra året. jag lovar att återkomma om vad den heter !

jag fick en jäkla massa body lotion när jag fyllder år :P

jag kan verkligen rekomendera alla dessa tre body lotiona för er för dom är grymt bra och alla luktar så himmla gott :) <3

ne nu måste jag hoppa i säng !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0