det känns mycket bättre såhär

Hejsaaaanhopppssaaan !
Äntligen fredag och jag ser framimot denna helg. Idag ska jag och johanna till Felix tror jag och imorgon blir det träning och bio med eve, sen ska jag sova hos henne <3
Söndag blir det träning.

Idaag var det skola och det hände absolut ingenting, eller jo just det jag redovisade matten. Får väll se hur det går.
Haha , när klockan slog över till halv skrek typ jag och jätte många andra "FREDAAAGSMYYS"
asså nej jag kommer sakna alla så sjukt mycket när vi slutar. Man säger nu att vi inte ska släppa kontakten men det kommer ändå att blir så och jag vill verkligen inte det :(
det är jätte många som står mig väldigt nära som ska till andra skolor och jag vill verkligen inte tappa kontakten med dom. Ni vet vilka ni är och jag älskar er <3

ne nu ska jag kolla tv och ta något att äta för jag har jätte ont i huvudet :(


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad ska ni kolla på för film :) ?

2010-03-05 @ 21:16:19
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0