du är det vackraste i världen

Ja vad ska man säga om kvällen , rätt fail ! hehe
Vi gick dit så vi var där en kvart innan för att vi skulle komma in snabbt men det var fler än vi som hade tänkt så, så vi fick ställa oss i den 7 mil långa kön. 
Efter en timme hade vi kanske rört oss två meter, och då började mitt tålamod gå ner. 
Men ja efter ytterligare en timme blev alla helt galna och alla höll på att ramla och då sa dom att vi inte skulle komma in och då stod vi typ längst fram så vi fick gå ut ur kön. 
Snackade med poliser och dom sa att vi skulle spara biljetten så skulle vi få gå på en annan fest om två veckor eller så ska vi anmäla det och det tänker jag göra. 
Men helt seriöst jag blir så sjukt lack ! 
Dom hade sålt 1500 biljetter och det var bara 200 som fick vara i lokalen ! asså vad tänker dom med ?????

Ajaa , nu är jag och elli hemma hos sanni och jag får nog snart hoppa ner i sängen om jag ska orka träningen imorgon ! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0