du är min bästavänn

Precis ätit och duschat !
Små kidsen var jätte duktiga idag, körde flickisar med dom och det gick jätte bra.
När man själv är gymnast och lär ut saker som man en gång i tiden själv har lärt sig blir jag stolt över mig själv, man känner sig så duktig :)
men ibland kan dom vara riktigt jobbiga, och lyssnar inte alls och bara springer rundor och skriker och då har jag lust att gå hem men det kan jag inte göra, tyvär :P
Men idag var dom jätte duktiga !

Ser ni värdret som har varit idag ! , man känner verkligen att våren är på väg och himmeln är helt blå och då blir man bara på ett sånt toppen humör  !

Jag vet inte om jag ska kolla på en film med mamma och pappa som jag inte fattar eller om jag ska gå och lägga mig, är faktist sjukt trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin blogg filippa!

riktigt söt är du!<3

/essie.

2010-03-04 @ 21:49:14
Postat av: Anonym

så fin blogg filippa!

riktigt söt är du!<3

/essie.

2010-03-04 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0