du är min själ

Det känns segt att gå i skolan en måndag, för då har man precis haft en skön helg och sen börjar måndagen och då har man en hel vecka med pluggpluggplugg och det är inte precis att man längtar till det. 
Hade muntliga delen i nationella i engelska och det gick väll inte så bra, är i alla fall inte nöjd. Jag fick helt black out och kunde inte säga någonting typ. Men vi får väll se vad det blir, får hoppas att mina engelska lärare vet att jag kan bättre än så.
Efter skolan gick jag, sanni, elli och johanna ner i stan och fixade en sak, sen gick jag, elli och sanni och fikade och hade mysigt sen gick vi hem.
Resten av dagen har bara spenderat med en massa plugg men snart är maten frammdukad och tvn slås på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0